Merhaba güzel anneler ve anne adayları 🤗. Pazartesi transferim oldu. Ve transfer öncesi stresle ve heyecan yüzünden başlayan bı adet sancım vardı. Transfer sonrası ise gaz ve adet sancısı şeklinde hala devam eden bir sancım var. Bu süreci yaşayanlar anneler bilir sizce normal mi. Adetime daha 7 gün var. Endişeliyim. Sizce bu gelen ağrı erken adet gorecegim belirtisi mi ? yoksa tutunma ağrıları mı ?