mucizemizibekliyoruzz ben avmde de havaalanında da geçmedim, hamileyim, geçmek istemiyorum dediğimde kenardan geçirdiler, herkes bu konuda anlayışlı, çekinmenizi gerektirecek bir durum yok, xray cihazlarında ışınların zarar verdiğini okumuştum bence sizde geçmeyin.