Caglatan ben de öyleydim ama ben Eve alıyordum eşim atıyordu çöpe. Zararlarınınokumuş.
E ben de diyorum ki ona bakılırsa yediğimiz içtiğimiz çoğu şey zararlı. Üstelik yarım atıyordum ya da küçücük parça atıyordum o bile Harika yapıyordu yemeği. Bence çok fazla belli olmadığı ağır şekilde çok katılmadığı sürece ben çok seviyorum pilava bulgura ve hafif sulu yemeklere azıcık katınca çok lezzetli yapıyor.