hamisanne_63 Kızlar az kaldı bir ay sonra doğumum var beşik alamadık hâlâ cok kararsızım sizce hangi model olsun fikir verin ya 😕
hamisanne_63 Nnurdan alltaki daha cok cekiyor beni ama üsttekinin de anne yanı olması avantajı var bilemedim 🤷🏼♀️
Nnurdan hamisanne_63 kullanım kolaylığını göz önünde bulundur bence canım ama haklısın alttaki daha hoş
Hayal0102 Heynerin besiklerine bakın onlar hem kademeli hem sallanıyor. Ben ahşap olanını aldım daha kullanmadık ama hoşuma gitti kullanışlı duruyor