Kızlar demiştim kontrolüm var diye… Nstd bebeğimin kalp atışı yüksek çıkınca doktorum Bi terslik var diyip ulrasonda bakınca bebeğim kakasını yapmış o yüzden acil yatış verdi… Ssvd normal doğum istiyordum ama ben elimden geleni yaptım hayırlısı böyleymiş… Sizden ricam bana birer ayetel kürsi okurmusunuz… Herkesten Allah razı olsun inşallah görüşmek üzere 🤲💜