Selam kizlar geçen egzama ve mantardan şüphe ediyordum ama bu gün teşhis kondu sedefmis hamilelikten hormonlar değişir ondan mı oldu yoksa köpek elledik ondanmidir yada olacağı mi vardı bilmiyorum iki aylık hamileyim bir haftadır vücudum da sedef oluştu basına böyle birşey gelen oldu mu doktorum kimisi kalıcı kimisi de geçer seninki geçer dedi bide kızdı zaten çocuğun vardı napacaktin dedi üçüncü gebeliğim plansız oldu tabi plansız diye de canına kiyacak değilim nasibi varmış bu dünyada dedik ama şimdide böyle bir sorun çıktı başıma napicam kizlar :( bu ilaçları kullanan var mı DERMOVATE TROSYD BİDE KETORAL ŞAMPUAN) RABBİM HERKESE SAGLİK SIHHAT VERSİN