buglembuglem929 6 haftalik gebeyim iki hafta sonra tekrar gidicem kalp atışını kaçıncı haftada ogrendiniz
buglembuglem929 seddkilic05 seddkilic05 bende keseyi 4 haftada gördüm iki hafts sonra gidicem kalbini dinliycem
Captmom 6+1 de görülmedi, 7+0 da kalp atışını gördük. Bebek ısısı yükselmesin diye atışı dinletmedi. 10. Haftada kontrole gideceğim. O zaman dinletecekmiş inşallah 🤲🏻