Arkadaşlar merhaba benim arkadaşım 2 ay önce doğum yaptı o günden bugüne kadar bebeği emzik tutmuyor arkadaşım yanından ayrılınca ağlıyor durmuyor gündüz uyur gece uyumayan bir bebeği var tuvalete bile zor gidiyor wee baby damaklı emziğinden almış ama 1 dakka tutuyor sonra atıyor siz hangi emziği tercih edersiniz acaba yardımcı olurmusunuz hangi emziği tutar ona göre arkadaşım alıcak sizden fikir almak istedim