Livakerem yok çalışmıyorum.benimde progestan hap kesmedi sabah 200 aksam 200 iciodum.yogunlasti daha çok.başka doktor iğne verdi.vurulduktan 1 gun sonra çok azaldı lekeler. 3 gun sonra yine arttı bi kez daha vuruldum 2 gün sonra bitti.ama dinlendim hep yormadım kendimi.senin lekelerde çoksa iğne daha hızlı çözüm olur