Meryemcansever Tarama testi yaptırmak istemedim doktorum bebekte bı sıkıntı olursa gebeliği sonlandırmak öneriyoruz dedi tedavisi yokmuş benim bebeğim gayet sağlıklı 12. Haftadayiz ileriki dönemde bı problem olurmu acaba siz yaptirdinizmi