36+3 gebeyim kızlar sanki bebeğim sabahtan beri hiç hareket etmedi gibi hissediyorum. Simdi 1 bardak süt içtim 1 çikolata yedim ama hala yok. Suyum azalmisti zaten bikac gündür yarın da randevum var bugün de panikle bosuna gitmek istemiyorum ne yapmam lazım hareket etmesi için 😪 ne olur bi fikir verin yoksa dayanamıyorum gidicem galiba