Doktoruna sor yine de ama mutlaka yaptırman gerekli bence. Çünkü bebekte bazen gebelik şekeri çıkabiliyor varsa eğer böyle bi durum ilaç ile tedavi görüyorsun. Doğumdan sonra çıkarsa tedavisi vs zor oluyormuş. Ben yaptırdım korkulacak yada tiksinecek bi durum yk