Sksksksks Merhaba canım bende aynisini yaşıyorum fakat ben daha adetin 16 günündeyim bu ay yumurta büyütmek için ilaç kullandım birde ovulasyon testi ilə takib ediyorum fakat çoktan büyüyüp çatlaması gerekiyordu ama yok pik göremedim daha ama ayni sizin gibi sicak basmam oluyor adet ağrısı çekiyorum anlamadım gitti valla…