heleninannesi06 benim kızımda aynıydı, ben detaylı yaptırmadığım için doktor sıkı takip etti, şükür sonradan düzeldi. Şuan bebeğim 5 aylık oldu ve sağlığı yerinde Rabbime şükürler olsun 🤲🏼 Herşeye down deyp insanları korkutuyorlar 😒 umarım sizin de bizimki gibi düzelir 🤗♥️