Hanımlar merhaba geçen haftalarda detaylı ultrasonda sol rahim tarafında 0.37 cm lik bir miyom olduğunu öğrendim. Daha önce böyle bir sorunum yoktu acaba bu durumu yaşayan var mı? Normal doğuma engel diyorlar bi sorun teşkil eder mi tecrübeli anne ve anne adaylarından yardım bekliyorum 😔