Nehirimmmmm Nesraa_ bende yarın öğrenecem inşallah sizde öğrenirsiniz, ya ben 12 haftadan beri demiş ama zateb inanmıyorum 😂😂😂 o kadar ki yanılan yorumları okuyunca halen de inanasım yok 15 haftalık oldum yarın da gideyim belki artık inanırım 😂
Nehirimmmmm Nesraa_ evet öğrendim doktorum yanılmadı, değişmez eminim dedi şimdi artık içim rahatladı böylr konuştu diye , sizin kaçıncı hafta , kız bebek kedini göstermez ben kızımda göstermiyordu 17 haftamda öğrenmiştim 🥰🥰
Nesraa_ Nehirimmmmm ay kız bebek geç gösterir derler ama 2 hafta sonra detaylıya gidicez bakalım galiba eşimi bekliyor eşimde gelicek detaylı ultrasona umarım gösterir 🤭🙏
Mevaninannesiii Nesraa_ içine doğmuyor mu cinsiyet canım ben ilk gunden kız diyordum gören erkek diyor bakalım🥰
Nehirimmmmm Nesraa_ evet kız geç gösterir deniliyor yok inşallah deteylı ultrasyonda kesin öğrenirsiniz inşallah 🥰🥰🥰
Nesraa_ Mevaninannesiii ben aslında hep erkek bebek istiyordum ama hamile olduğumu öğrendikten sonra dedim ki benim kızım olucak yani biliyorum ama anneler hisseder derler ne kadar doğru ne kadar yanlış 🤭