Elifgoktug1 1 haftadır altta baskı hissediyordum normalde oğlumda 35 den sonra oldu bu baskı..bugün kontrole gittik doktor doğum pozisyonunda bebek dönmüş dedi erken degil mi? 25+1 de benim gibi erken donen var mı?
Semiha_ Elifgoktug1 Benim 21. Haftada döndü ilk 39. Haftada doğum yaptım ve doğunca ya kadar baş aşağıydı pozisyonu korkmayın her kontrolde aynıydı hiç değişmemişti 🙂 sorunsuz şekilde kucağıma aldım
Elifgoktug1 _ipekkkkk erken geldi banada endişe ettim bi🙈 baştan beri riskli bir gebelik geçiriyorum panikledim sanırım 😊
Elifgoktug1 Semiha_ sorun olmaz inşallah baştan beri riskli gebelik geçiriyorum da endişe ettim açıkçası sagolun bilgi icin🌸🙏😊
Elifgoktug1 Ezgiduru evet baskı olunca kontrole cuma gidecekken dayanamadım bugüne aldim baya baskı oluyor bu baskı 35 den sonra olmustu oğlumda.. baştan beri riskli gebelik geçiriyorum ister istemez endişe ettim teşekkürler bilgi icin🙏🌸
_ipekkkkk Elifgoktug1 Yaa benimde kafası çok aşağıdamış öyle dedi alttan baktı ultrosonla rahim ağzı uzunluğuna falan şuan ideal dedi benim riskli değil ama baya aşağıda demekki olabiliyormuş 🤷♀️🥴😣 bakalım hayırlı artık sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar canım 🤲🌸
Acemianne__ Elifgoktug1 Merhaba geçmiş olsun. Benim de 26 da gittigimde dönmüştü sonra 30 da gittim hala doğum pozisyonundaydı. Doktor aşağı baskı olabilir dedi. Ama ben aşağıya baskı hissetmiyorum. Nasıl oluyor Baskı acaba. İlk zamanlarımda bacaklarımın arasından cıkacak gibi hissederdim . Öyle mi
Elifgoktug1 Acemianne__ evet bide bacaklarımı tam kapatamıyorum yastıkla destekliyorum başka türlü ağrı hissediyorum pelvik bölgede.
Acemianne__ Elifgoktug1 anladım teşekkür ederim cok zor kötü bir ağrımış. Ama kötü düşünmeyin bakın çok varmış böyle erkenden dönen 😊
Brnr Elifgoktug1 benim de 26 da döndü bebek doğum pozisyonunu almış oraya yerleşmiş artık değiştirmez dedi doktor şu an 28.haftamdayım ben de korkuyorum iğne batar gibi ağrım oluyor iki gündür sanırım baskıdan dolayı olduğunu düşünüyorum inşaallah öyledir
Elifgoktug1 Brnr banada doğum pozisyonunda dedi şimdilik korkacak birsey yok dedi ama baştan beri riskli gebelik geçiriyorum ister istemez endişe ettim sağlıkla kavuşuruz inşallah vaktince🙏🌸
Nnurdan Elifgoktug1 fazla yürüdüğüm zaman evet oluyor ama, erken doğum gibi bir duruma sebep vermiyor cnm doğum pozisyonunda olması
Elifgoktug1 Nnurdan iyi bari normal o zaman dönmesi ya herkesin asagi yukarı bu haftalarda dönmüş sanirim🌸🙏