Beybiik Kızlar 24+3üm bebeğim az hareket ediyor 23.üncü haftamda o kadar hareketliydi ki şu an çok nadir hareket ediyor normalmi sizce
hunilimom Beybiik çok normal canım yeri geniş daha o kadar güçlü degil gün içinde yoruluyor uzun süre uyuyor 😍
Beybiik hunilimom inşaallah normaldir çok kafama takıldı çünkü geçen hafta baya hareketliydi 😊bide sola yatma mevzusu kaçıncı haftadan sonra başlıyor aceba ben her iki tarafımada yatıyorum inşallah sıkıntı olmaz
hunilimom Beybiik ben ilk doğumunda sağ sol hep yattım kızım da öyleydi 28 e kadar bende bir gun hissettim ertesi gün az hissettim