Merhabalar güzel anneler bi soru takıldı kafama çalışan anneler varsa bana yardımcı olabilir misiniz
Ben 32.haftamda çalışabilir raporu aldım 37.haftaya kadar veriyorlar zaten doğum iznim 5 ocakta başlayacak hastane başka rapor almanıza gerek yok dedi çalışamaz raporu olarak 5 ocakta ilk aldığım raporu mu olacak var mı böyle bi durum yaşan