Pemberuya almanya menşeili. İcinde her sey var omega falan. Benim oncesinde tırnaklarımda sedef vardi. Doktorlar senelerdir ne kremler verdi kortizon tedavisi gordum gecmedi. Bu vitamine eylulun ortasinda basladim ben. Gebelik planlamaya karar verdik. Ekim ayinda hamile kaldim. Ve 1 ayda tirnaklarimdaki problemler gitti. Tirnagim tirnak yatagindan ayriliyordu. Asla oje falan kullanamiyodum eldivensiz hicbir is yapamiyodum. Sivi sabun bile dokunuyor. 1 ayda da hemen hamile kaldım ve ikiz 🙈 simdi 10+4 olduk. :)
En son 30 tabletini 75 tlye aldim bu arada. 4. Kutumdayım :)