Betulycd Merhaba gecikmenin 7. Günü değer 0.1 çıktı geç döllenme olabilir mi hala adet olmadım ve olacak gibi değilim henüz sizce adet olmazsam gecikmenin 15. Günü falan tekrar denemeli miyim testi
Amineberra Betulycd canım benim geç döllenme olmuştu 389 du ama düştü tabii 😓 iki kere adet oldum üçüncüye olamadım 35 gün geçti hep negatif kan verdim negatif doktora gözüktüm bir şey yok dedi bi umut bekliyorum
Aslylmz Ben 11. Günde 32 yle öğrendim canım. 2 günde bir 2 katı arttıgını düşünürsek 9. Gün 10 lardaymış geç döllenme benimki yani yükselebilir şüpheniz varsa biraz daha bekleyin. Hayırlısı olsun insallah 🤗
Mucizebeklerkennn Aslylmz bneimde üç gün geçti o kadar belirti yaşadım ve kan testi verdim ama 01 çıktı arkadaşın ki gibi. İhtimal var mıdır yukselir mi
Aslylmz Mucizebeklerkennn yükselebilir canım adet gecikmesinin 6. Günü falan genelde test yapmayı öneriyorlar biraz daha bekle inşallah hayırlısıyla olur ☺️ Tabi stresle beklemekte adet döngünü etkiliyor olabilir. Stres yapma bu dönemde 🌸