Melekk-911 bende hamile kalmadan önce vardı 1 yıl çektim o kaşıntıyı bendeki mantardı vücut kendi üretmiş doktor hangi ilacı verdiyse geçmedi üstüne bi de hamile kalmıştım o kaşıntı artık dayanılmazdı benim için kanatma derecesine kadar kaşıyordum. Sonra doğum yapacağım doktora kontrole gittiğimde böyle bi sıkıntım olduğunu ne kullansam geçmediğini söyledim. Bana d vit kullanmamı söyledi suya 10 damla damlatıp içiyordum inanın 3 bilemedin 4 gün sonra ne kaşıntı ne mantar hiç bişey kalmadı 2 senedir de bilmem öyle şeyler çok şükür. İsterseniz doktorunuza bi danışın d vit alın. Belki size de iyi gelir