bejanne00 Valla öyle olan var mı bilmiyorum ben kendimde bagdastirdigim kadarıyla yorum yapmak istiyorum. benim De sizin gibi son adet dönemim 7 kasimdi ve sonra ki adet döngüm 3 aralikti.
3 Aralık’ta sadece açık pembe bir akntim oldu dedim galiba başlayacak onun habercisi sonra da hicbirsey olmadı 4 gün geçtikten sonra 6 Aralık’ta test yaptım pozitif çıktı .
Ama dediğim gibi iki üç gün adet olmadım ilk gün sadece pembe bir akıntım oldu okadar. Ve test yaptığım güne kadar hiçbir belirtim yoktu hafif bir göğüs hassasiyetim vardi o da geciktigi için diye düşündüm regl döneminde de çekiyoruz sonuçta göğüs ağrısı hiç gebeliğe yormadim.
Daha öncesinde birkaç gün adet olup bittiği ve kendimi hamile gibi hissettiğim miğde bulantısı yorgunluk vs yaşadığım bendim de olmuştu ama bence bunlar Psikolojik. Çok istediğimizde vücut ona göre belirtiler verebiliyor. Ve adette gecikme ya da kesilme olabiliyor kendinizi beyninizi rahatlatin Rabbim en kısa zamanda nasip etsin 🌸🌷