Gulenay-18 kahvesever__ bal limon sıcak suya katıyorum sürekli pekmez falan yiyorum mentollü pastil kullanıyorum biraz hafifleme oldu inşallah geçer kendi canımızla birlikte bebişlerinde canı ile ilgileniyoruz inşallah Allah’ım tüm hastalara şifa verir 🤲🏻
Mimik Cok bitki cayi icime taraftari degilim… Icsen de icmesen de 1hafta zorlu geciyor😷 Ben de yeni atlattim sayilir… Parol aldim cok agrim oldugunda, omun diainda beslenmene dikkat et bol su ic, ve dinlen…
Melisss007 busra5501 test yaptırmaya gidicem ama hava çok kötü günlerdir yağmur yağıyor burada gidemiyorum o yüzden bi de test yerine giden negatifse bile pozitif oluyor o derece kalabalık ve insanla maskesiz oluyor ondan da korkuyorum
Gulenay-18 Melisss007 ben çift maske takmıştım ve kapalı alanda değil açık alanda test alan hastaneye gitmiştim kapalı alanda daha hızlı bulaşır diye açık alan daha iyi oldu çok şükür negatif çıktı