elfffglc  Üçlü tarama testi böyle çıkıp karnından su aldıran var mı ben istemedim yaptırmak ne gibi sorunlar olur bana orta riskli grup dedi
Gizemii 1/250 altinda bi deger olursa riskli oluyo diye biliyorum cok bibrisk yok bence Allahim sag salim kucaginiza almayi nasio etsin