Emly3457 ben Gebze'de yaşıyorum burda Asm john hopkins te yaptırdım her ne kadar artık o hastane ile devam etmicek olsamda çok şükür amniyosentezde risk oluşmadı.bebeğimin karnında sıvı oluşmuş sıvı birikmiş birde bağırsakta parkaklık var oyüzden yapıldı ilk sonuç temiz çıktı ama ikinciyi bekliyoruz önemli olanı.şimdi liv hospitalda tedaviye başlanacak