Selam kızlar
Bugün doktor kontrolüm vardı.Bebegin gayet iyi olduğunu biraz kilolu olduğunu ve suyun fazla olduğunu söyledi
Su fazlalıgı yaşayan var mı ?Ne tür sıkıntıları var 2 hafta sonra tekrar randevu verdi normalde 34+2 yim ultrasonda 34+6 gözüküyorum