SuY Mehtap38- teşekkürler benim ayaklarıma crocslar olmuyor ne yazık ki en küçük numara bile büyük oluyor
Mehtap38- SuY anladım cnm ben bırde sezeryan olunca sık sık yurudum crox la cok rahat ettım.pentı ye bı bakabılırsın pelus ve rahat terlıkler vardı