Aslında bizin yaptığımız en büyük hata hemen kese görmek için doktora koşmak bnde çok erken görenlerdim kan verdim 22 çıktı doktorda bna dış gebelikte olabilir dedi Allahtan araya karantina girdi karantina bitince hemen gördük keseyi yoksa 2günde 1sürekli kan verecektim