Karacam Doğum yapalı 8 ay oldu ilk defa karnımda bişi kıpırdıyor gibi oldu.adetimde yeni bitti korunuyorum da ama sanki bebek kıpırdaması gibi oluyor.sezaryen olanlarda bu tarz kıpırdar gibi hisler oluyor Muş bir doktor arkadaşıma demiş şaşkınım😅