Lale4444 Selam. Ben pcoluyum. Hep düzensiz adet yaşarım. Bu gün gecikmemim 15 ci günü ama test böyle çıktı. Bu durumu yaşıyıp hamile kalan varmı aranızda? Geç döllenme ola bilirmi? En son 1 kasımda adet oldum. Ve şimdi 15 gün geçti hiç adet olucakmış gibi hiss etmiyorum. Kan vermek için hastane çok uzak. Çok kötü hiss ediyorum kendimi yardımcı olun🥺😢 https://imgyukle.com/i/kf8zpb
Sevdayilmaz Lale4444 canim testi yapar yapmaz mi cikti ikinci cizgi, biraz da kuruma cizgisine benziyor gibi insallah vardir Allah gonlune gore versin🤲
Zohra_bb Lale4444 Yarin sabah ilk idrarda yeniden test yapin, HQ hormonu ilk uyandigimizda miktari daha chok oluyor
Selda96 Lale4444 bende dun test yaptim canim benim testimde aynen boyle cikti bakildiginda yok gibi ama flasla tuttugumda goruyorum bi koyuluk ama olma ihtimali vermedim baskada test yapmadim reglimi bekliycem galiba
Serra21 Bende adetimden 19 gün sonra test yapıp böyle silik çıkmıştı ertesi gün kan vermeye gittim sağlık ocağına bta hcg 45 çıkmıştı 2 gün sonra da hastaneye gittim doktor bana varla yok arası demişti ama aradan 2 hafta geçtikten sonra ultrasonda keseyi gördük simdi ise 5 aylık oldum
Yusevde Canım muhtemelen hamilesin çizgi çok silik değil var yani bende de geç döllenme oldu ama 15 gün sonra net bi çizgi ile öğrendim ama benimki kız kızlarda progestan yüksek oluyor erkeklerde böyle silik çıkabiliyor acilden kan testi veremez misin akşam filan veya eczane yakınsa daha duyarlı testler var onlardan da alıp deneyebilirsin
Zohra_bb Lale4444 Bendede aynen boyle oldu, adetimden 6 gun gecmishti amma boyle gozukuyordu, Hamileyim sandim ertesi gun adetim bashladi, Sonraki ay normal hamile kaldim. In sha Allah Sizdede olur❤️