Fatma-nur Kizlar gebelik zehirlenmesinden dolayi doktorum erken dogum karari aldi 34+1 bugun 1950 gr bebegim. Bu durumu yasayanlar var mi erken doğum varsa kuvezde kac gun kaldi bebeginiz ne gibi sorunlar oldu
birprensesvebirprensannesi Fatma-nur 35+2 de 2.020 gram doğdu çok şükür küvözde kalmadı sadece sarılığı çok arttı düşüremedik o yüzden 2 gün kaldı
Fatma-nur Ceymir bi nedeni yok vucut kendi kendine yapiyor bunu canim aniden oldu tansiyonum yukselmeye basladi vucudumda cok odem oldu
Ceymir Fatma-nur 2350 gr doğdu bende tansiyon hastasıyım o yüzden almişlardı. Şimdi yine hamileyim ve riskli geçiyor
Ceymir Fatma-nur tansiyonunuz kaça çıkıyordu hap kullanıyormuydunuz. Ve kaçinci haftada çıktı tansiyonunuz
Fatma-nur Ceymir canim ultrasondaki ölçümleriniz nasil cikiyoedu benimde 2 kg cikiyor suan daha mi eksik cikti daha mi fazla
Fatma-nur Ceymir Ceymir canim kontrole diye geldim tansiyonum 14 cikti doktor suphelendi gondermedi bidaha olctuk dusmedi sonra 16 cikinca idar tahlili istedi protein kacagida olunca zehirlenme baslamis dedi
Ceymir Fatma-nur bir gün içinde mi almaya karar verdi yoksa takip ettimi. Hastanede yatışınız falan oldumu
Ceymir Fatma-nur inşallah sorun çıkmaz 2hafta daha gitse süper olurdu ama hayırlısı olsun sağlıklı olsun da sende bebeğinde
Melosunannesi Haftamdan beri yaşıyorum gebelik zehirlenmesi 31. Haftamda 20 10 tansiyonla hastaneye yattım idrarda protein kaçağımda var 1 hafta hastanede tansiyon ilacı ayarlaması yaptık 2 tane ciğer geliştirici vuruldum eğer düşmez doğum olursa diye 1 hafta kalıp çıktım şimdi 35+2 olduk 37 ye sezeryan günü aldık şuanda 2900 gram kilomuz dün kontrolüm vardı 37 hafta ile uyumluyuz bakalım inşallah sağ-salim kucağımıza alırız evlatlarimizi