Belguzar123 ben de endometriozis ameliyatı oldum. Rahim içerisinde değildi ama laparoskopi yapılamayacak kadar büyüktü. Zaten artık çocuk sahibi olmayı düşünmediğim için açık ameliyattan çekinmedim. Çıkarıldığı yerde fıtıklaşma oluşmaması için yerine medikal bir malzeme konuldu. 5 yıl geçti üzerinden. Bu yıl gebe kalmak istediğim ilk ay gebe kaldım. Rahim içerisinde olmaması, tüplerde bir tıkanıklık bulunmaması gebe kalmama engel olmayacaktır diye bilgilendirilmiştim. Öyle de oldu. Umarım sizin de dilediğiniz gibi olur 🙂