Kızlar geçen hafta yeşil akıntım bunun yüzünden çok kötü koku, kaşıntı, kızarıklık falan vardı doktora gittim bana krem ve fitil verdi 1 hafta kullan geçer dedi kullandım tekrardan yeşil akıntım başladı sizde de oldu mu böyle veya tekrardan doktora gideyim mi (11 haftalık hamileyim)