Merhaba kizlar bugün doktora gittim 5+4 de. Kese oluşmuş ama bebek henüz gözükmüyor gözükmesi için erken 2 hafta sonra bakalim kanaman olursa gel dedi. İçime şüphe düşürdü siz bebegi kaçınca haftada gördünüz bebek kaçıncı haftada oluşur bilgisi olan var mı?