Hellimpeyniri Arkadaşlar bugün çatı muayenesi oldum 38+4 haftalık hamileyim. Muayeneden sonra lavoboya gitmemiştim. Meğer kan gelmiş. Başına böyle bişi gelen var mı? Sancım falan yok. Nişan değildir değil mi?
CigdemZeynepAkdeniz Hellimpeyniri Bu hafta benimde çatı muayenem var acaba çok can yakiyor mu ? Normal doğum mu yapicaksiniz 🤔
Derinimm Hellimpeyniri normal canim benim kanamam olmustu 1 hafta kadar da kahverengi akintim oldu ondan snra
Hellimpeyniri Mesude112 ciddi bir kanama değil ama kan olduğu net ve barizdi. Dr um da olabilir demiş biraz geç yazdı ama
Hellimpeyniri CigdemZeynepAkdeniz korkulacak hiç bir şey yok. Rahat olun sebest bırakın kendinizi. Biraz garip hissedebilirsiniz sadece bu. Ciddi bir acı yok kesinlikle
EsRaSeNol Biz de 38+4üz bugün kontrole gttik ve ilk çatımuayenemi oldum biraz can yakıcı evet ama dayanilmicak bi acıda degil 😣😣😣
Cismmpoyraz48 Hellimpeyniri benimde oldu hem de muayeneden kalkar kalkmaz peceteye kan gldi cok az 1 gün sürdü