CerenArslan1 Bugün sağlık ocağında hemşire verdi içinde ayçiçek yağı varmış internette hamileler kullanamaz falan demişler sizce doğru mu sizler kullandınız mı bir yan etkisi oldu mu
burcuacrr CerenArslan1 ilk başta onu kullandım sonra kadin doğum doktorum değiştirdi. Kullanılıyor ama bir sorun olmuyor.
mehmel54 CerenArslan1 bende kullandım ama benimki son kullanma tarihi 1 ay geçmişti aşırı kalp çarpıntısı baş dönmesi yapmıştı fark ettiğimde kullanmayı bıraktım
kuzeymomsss CerenArslan1 bana da verdiler, doktoruma sordum kullanabilirsin dedi hatta doğuma kadar kullanacağım
burcuacrr CerenArslan1 evet bitti sonra kadın doğum doktorum başka verdi özel. Ama farkrtmez elimde sağlık ocağının ki de var.biterse kullanirim onu da
CerenArslan1 kuzeymomsss tamam teşekkür ederim bende devam ederim o zaman yag tadı bir tuhaf olunca dedim bir sorayım
kuzeymomsss CerenArslan1 bana sağlık ocağı 9 damla dedi fakat doktorum 5 6 damla önerdi suya katma ekmeğe damlat demişti. 13. Haftamdan beri kullanıyorum