SayeMom 1hemsiree1anne ben, 15.haftadan beri kullanıyorum yanına hindistan cevizi yağı ve zeytinyağlı losyon ekledim 3 ü bir kullanıyorum 30.haftamdayım çatlagım yok şükür🧿
Defnecimm 1hemsiree1anne ben kullandım ilk aydan itibaren hemde. Ama hiçbir faydasını görmedım göbeğim harita gibi oldu. Bence kişiden kişiye değişiyor çatlayacaksa çatlıyor engel olamıyorsun 🤷♀️