Nisann26 Arkadaşlar özellikle ne zaman sol tarafıma yatsam bebek alttan karnıma batıyor gibi hissediyorum. Var mı aynı şeyleri yaşayan? Hayır o değil bebeği ezecek gibi oluyorum, rahatsız oluyorum 😀
hunilimom Nisann26 ben en son yumuşak yastık ile sonucum tarafı destekliyordum baktım çok sertleşiyor ben onu rahatsız edip değiştiriyordum yerini bütün gece öyle geçiyordu