MMmerve_ Kızlar karnım buyumeye basladı 20ıncı haftadayım agdaya gıtmek ıstıyorum ama hem cekınıyo hemde korkuyorum hamıleyken daha hassas cıldım ve ılk gebelıgımden buyana hıc agda yaptırmadım uzun zamandır:( sızce sımdıden baslamalımıyım
Piraye2021 MMmerve_ ben 26 da başladım, bide bugün gittim 31 de. Cildim hassas ve kuru tahriş oluyor maalesef. Ama rahat geçti.
MMmerve_ Piraye2021 ben utanıyorumda ozamanda utanmıstımv:( ozellıkle vajına alt bolgemı acmaya cekınıyorum:( gerılıyorum ozamanda cok gerılmıstım ve asırı yanmıstı bı hafta acımıstı orası sımdıde cıktı dıyorum gıtsem acayıp karsılarlarmı gercı onlar alısık daha beterlerı gelıyodur dıyorumda ne bılım:(
Piraye2021 MMmerve_ ben çığlık atıyorum 😂 acı eşiğiö düşük.. utanma kısmına gelince gelin ağdası için bile kuaföre gitmedim bu zamana kadar kendim hallederdim ama yapacak bir şey yok 😔
MMmerve_ ftm27 ben yapamıyorum:( canım asırı tatlı cekemıyorum:( bıtek bacaklarımı ve koltuk altımı makıneyle alabılıyorum onda bıle gozlerım yasara yasara alıyorum:( oyuzden mecbur kuafore gıtmek zorundayım. Gılettenın banyo ıcın olanını kullanıyorum normalde ama cok cabuk cıkıyo
ftm27 MMmerve_ ağda gerçekten zor oluyor ama temiz oluyor jiletle kesinlikle almayın hem affedersiniz kalınlaştırıyor hemde kaşındırıyor en iyisi ağda ile yapmak 🌸
Nur3307 Eldivenle almakta cok iyi hem tüyler ince çıkıyor hemde acıtmıyor alırken ben çıktıkça alıyorum çok uzamasını beklemeden 35 haftalıgım kendim alıyorum tabi benim karnım öyle çok büyümedi