Selcann bende 14. Haftaya kadae hiç yiyemedm hatta yumurtayı kutusundan bile çıkaramadm görmeye tahammulüm yoktu, her şeyde koyun inek kokusu alıyordum zorlayınca kusuyodm
Ama son 3 gündür yiyebiliyorm genelde 3. Aydan sonra geçiyor
Zorlamayın çünkü yiyip kustuğunuz şeyden tiksiniyorsunuz
Hiç bşy yiyemediğim halde bebeğin gelişimi 1hafts öndeydi alacağını alıyor o sizin depolarınızdan