Ozgrrr inanın doğumdan korkmayın. Rahat bırakın kendinizi her doğum bir değildir bundan 6 sene önce cahillik yapıp epidural aldım şu an 2 aylık bebeğim var ve 40. Haftaya kadar bekledim inanın sancım , suyum , açılmam hep kendiliğinden 2 saat içinde oldu bitti. Kendinize ve bebeğinize inanın . İnşallah herşey gönlünüze göre olur ama lütfen doğumdan kork- ma-yın