Gzde218 Kızlar merhaba. Yarın artık 38 hafta olacağım. Bebişim doğum için pozisyon almıştı geçen hafta. Bir hafta daha durdu çok şükür ama sanki hareketleri azaldı iyice. Sizin de bebişleriniz artık az mı hareket ediyor?
mervegemen- Gzde218 38+ 6 yim hareket olarak vurmalar falan coktan bitti sadece döndüğü zamani hissediyorum artık el ayak uzatip vuracak yeri kalmadığı icindir. Ama eger hic bir hareket yoksa mutlaka doktorunuza sorun
[silindi] Doktoruma geçen hafta gittim 33+6 da, bundan sonra hareketleri azalacak çünkü yeri kalmayacak annesi demişti ☺️☺️
Gzde218 [silindi] ay evet dün geceden beri telaşlandım biraz da hareketlendi çok şükür. Doğru bebiş ters bir de nasıl hareketlensin😃
[silindi] Gzde218 ben böyle hareketsiz kalınca heyecan yapmaya başladığım zaman YouTube da daha 1 aylıkken dinlettiğim müzikleri açıyorum kulaklığı dayıyorum karnıma hemen başlıyor harekete 👍