Superisi_34 Bu tarz hastane çıkışları eve son zamanda moda oldu çokta güzeller ama yeni doğmuş bi bebek rahat edebilir mi foto içinde olsa sonuçta dantel acıtır gibi görünüyor yada çocuk dantelden boğulmuş gibi durmuyor mu 😂 Baskılı olanlar sanki çok daha mantıklı ama bu danteli olanlarda çok güzel duruyor sizin fikriniz ? https://resimyukle.io/d/THqUPcJDFLQEu980mVnqTDr54WYz4xGuzRBzKEZqxVRlrjPpVXoNIzJ49NUTNZeM
UmutsuzPolyanna Bende yaptırıcam bundan ama bide normal isim baskılı olandan da yaptırcam ilk hastane de rahatsız eder ben foto çekerken giydiririm