EbruSevincTekin Merhaba kızlar 12+2 günlük hamileyim yüzüm ve ayaklarımda şişme oluo sizdede bu tarz şişmeler oluyor mu ?
Sonaybaycin EbruSevincTekin ay valla kendim geldim aklıma 😅 Ben 37 gün önce dogum yaptim ama hamileligim boyunca burnum ve yüzüm sanki baska insan gibi sekil degistirmisti ayak bileklerimdeki sisligi saymiyorum bile ama merak etme canim dogum yaptim ve hemen gecti cok sükür hic eskisi gibi olamicam saniyodum😬
EbruSevincTekin Sonaybaycin erken diil mi sizce simdiden şişmesi ... son aylar olsa böle tereddüt etmem 🙈
Sonaybaycin EbruSevincTekin benimde ortalarda baslamisti son zaman daha kötü oluyor malesef ki bol su icin ödemler icin birde ben soguk suya sokuyodum sonrasında altına yastik koyup uzatıyorduö öyle iniyordu birazcık
MerveAkbs Bence de bol bol su içmelisin ben günde 2 tane 1.5 litrelik su bitiriyorum. En az 2. Şişenin yarısı bitmiş oluyor. Dikkat et ilerleyen zamanlarda daha fazla şişliğin olacak. 😊