Arkilerim ben 13. Haftada doktora cinsiyet tahmini yaptırmıştım ve buradaki hemen bütün hanımlar da (istisna 1-2 erkek diyen dışında) kız demişti. Doktorun görüşü de böyleydi. Bugün 17. haftada kesin kızım olacağını öğrendim. Tahmini doğru çıkan herkesi tebrik ederim. 😂🥰 https://resimyukle.io/r/w13d0eQx7j
https://www.hizliresim.com/nzhjooz