Kızlar selam. 28+1 olduk bugün. Dün bebek karnımın sağ tarafındaydi hep sürekli sağda hareket etti. Sağda olduğu için mi bilmiyorum ama elimle bile hissediyorum orada olduğunu çünkü karnımın sağ tarafı sol tarafına göre daha sert oluyor ve gerildiği için ağrı yapiyor. Sizce bu normal mi sizler de de oluyor mu.