Canim ucumcu gebeliğim 12 ve 7 yaşında iki çocuğum daha var ikisindende taş düşürdüm şuan üçüncü gebe oldigumu nefroloji doktoru söyledi yine gebe olduğumu öğrenmeden taş ağrım başladı .ilk cocugumda 26 haftalık rahimde açılmamış vardı günde üç defa hast gidip serum ve ilaçlar alıyordum.simdi yine aynı 21+2 gebeyim baştan beri yine çekiyorum iki gün önce yine yerleri tirmaladim hast gittim serum aldım inanılmaz sancım oluyor ara ara eğer devam ederse stend takilicak ama çok korkuyorum .geneld hep yatıyorum cocuklwr okuldayken evi topluyorum ve yemek yapıyorum geri he yatıyorum hiç ağır kaldırmiyorum çünkü mevzu taşı düşürmek değil düşürmemek.tas düşerken rahim açılıyor çünkü