Kızlar bu ay gebelik şüphem var bat 22 Aralık. 1 hafta sonra şehir dışına çıkmam gerekiyor e malum heryer aşı zorunluğu diyor. Şimdi gebelik test yapamıyorum daha var ama ona göre acil randevu almam lazım. Kısaca gebelik şüphesi olan aşı yaptırdınız mı?