sinifcianne Kızlar taşıyıcı fmf hastasıyım b12 ve d vitaminim sürekli düşük çıkıyor. Kullandıgım ilaçlar hiç bir işe yaramıyor. Sizin kullanıpta etkisini gördüğüniz ilaçlar var mu?
Busra91 sinifcianne bnde fmf hastasıyım yukarıdaki arkadaşın dediği gibi b12 ve d vitamini ile alakası yok hastalığımızın.hamile misiniz?
Ilkgozagrimiz sinifcianne valla benm kuzenimde de var 2 tanr pes pese cocuk yapti bi sikinti olmuyo yani
Busra91 sinifcianne bnde olmuyodu canım.şimdi hamilelikten dolayı birdürü vitamin içiyorum ama ekstra b12 hakkında bişey demedi doktorum hiç.çok geçmiş olsun o zaman.peki hamileliğiniz nasıl geçiyor bi sıkıntı oldu mu atak falan geçirdiniz mi hiç?
sinifcianne Deniz2961 kolsisin kullanımı b12 emilimini azalttığı için sordum siz takviye almıyor musunuz? Ben uzun süre almazsam agzımda yaralar olusuyor.
sinifcianne Busra91 hayır var kolsisin kullanımı b12 düşüklüğü yapıyor o nedenle sordum. Evet hamileyim.
sinifcianne Busra91 yok geçirmedim atak çok şükür ilk 3 ay da ilacı kullanmadım ben iyi geçti çok şükür.
Csrsvl Bende fmf hastasıyım normalde demir ve B12 eksikliği yoktu ama hamilelikte çıktı kolsisn kullaniyorm
Csrsvl Karın ağrısı şeklinde atak geçiren varmı bide günde kaç tane kolsisin alyrsnz ben 4 tane alyrm ataklarim arttı
sinifcianne Csrsvl benim hiç karın ağrılarım olmadı bulantı ve ishal en cok oluyodu günde 2 kez içiyorum. Başka bir doktora da görğn istersen.
ElifGuven sinifcianne benim annem fmf olmuş ama gebelikte olmuş bana hamileyken bence tedavi olup öyle hamşle kal derim annem beni doğrurken geçici felç geçirmiş 5 ay
sinifcianne ElifGuven ben hamileyim şuan zaten 28 haftalık:) sadece hamilelikten önce de demir ve b12 im düşerdi ilaçla düzelirdi ama şimdş Multivitamin kullanmama ragmen hamilelkten dolayı sanırım b12 ve d vitaminim yukselmıyor. Kolsisini kullanıyorum düzenli.
Csrsvl sinifcianne romatoloji ve dahiliye doktoruna gidiyorum takipkiyim bazı hastalarda gebelik fmf ataklarını tetikleyebiliyor Muş en başından beri gebeligmn ilaç kullanıyorum şükür bı sorun yok